![](https://turalmall.ir/wp-content/uploads/2023/11/Untitled-1315351556-300x300.jpg 300w, https://turalmall.ir/wp-content/uploads/2023/11/Untitled-1315351556-1024x1021.jpg 1024w, https://turalmall.ir/wp-content/uploads/2023/11/Untitled-1315351556-150x150.jpg 150w, https://turalmall.ir/wp-content/uploads/2023/11/Untitled-1315351556-768x765.jpg 768w, https://turalmall.ir/wp-content/uploads/2023/11/Untitled-1315351556-600x598.jpg 600w, https://turalmall.ir/wp-content/uploads/2023/11/Untitled-1315351556.jpg 1200w)
![](https://turalmall.ir/wp-content/uploads/2024/02/91-300x300.jpg 300w, https://turalmall.ir/wp-content/uploads/2024/02/91-150x150.jpg 150w, https://turalmall.ir/wp-content/uploads/2024/02/91-600x600.jpg 600w)
روغن بیتزر (Bitzer)
کلیه محصولات دارای تضمین اصالت کالا می باشند
روغن کمپرسور سرمایشی بیتزر (Bitzer) محصول کشور آلمان
bitzer bse 170
bitzer bse 55
bitzer 320 sh
bitzer b 5.2
و غیره …
روغن کمپرسور سرمایشی بیتزر (Bitzer)
روغن کمپرسور سرمایشی بیتزر (Bitzer) محصول کشور آلمان یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین روغنهای کمپرسور در جهان شناخته می شود. روغنهای بیتزر سینتتیک عمدتأ در سیستمهای سرمایشی، تهویه مطبوع و پمپ های حرارتی استفاده می شوند. یکی از عوامل اصلی ماندگاری و عملکرد بالای دستگاه کمپرسور سرمایشی روغن کمپرسور با کیفیت می باشد. انتخاب روغن کمپرسور با کیفیت از تجهیزات کمپرسور شما محافظت کرده و از خراب شدن زود هنگام و هزینه تعمیرات آن جلوگیری می کند.
خواص و ویژگی های منحصر به فرد روغن کمپرسور بیتزر
روغن کمپرسور بیتزر با پایه پلی استر (POE) ، پلی آلکیلن گلیکول (PAG) و پلی آلفائولفین (PAO ) تولید می شود که با ماده مبرّد قابل حل و اختلاط هستند و این یک مزیت محسوب می شود. در روغن های بیتزر از محلولها و افزودنی های مناسبی برای تثبیت و تعادل روغن استفاده شده است.
موارد استفاده روغن کمپرسور بیتزر
از این روغن معمولا در کمپرسورهای کامپکت اسکرو ، کمپرسور اسکرو باز (بدون الکتروموتور) و کمپرسور اسکرو سمی هرمتیک استفاده می شود.
عملکرد روغن بیتزر
روغن های کمپرسور جدید با قابلیت حلالیت واختلاط پذیری مناسب برای سیستم های دارای مبردهای HFC و HFO تولید شدند که نسبت به روغنهای نسل قبل خواص راونکاری بهتری دارند. در گذشته از روغن های معدنی به اصطلاح نفتنیک و آلکیل بنزن های مصنوعی استفاده میشد که به دلیل قطبیت کم ، با مبردهای قطبی HFC و HFO به اندازه کافی قابل حل نبوده و بنابراین سیالیت کافی درچرخه تبرید را نداشتند. زیرا به دلیل سرعت بالای گردش روغن در سیستم های تهویه مطبوع و کمپرسورها، نیازهای روانکاری سیستم را به خوبی برطرف می کنند.
برای دریافت قیمت با شماره 09102334630 تماس بگیرید